ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

1η πανελλήνια θέση στα Νυφικά χτενίσματα για τα ikonomakis κομμωτήρια απο 1600 συμμετοχές

Τα ikonomakis κομμωτήρια και η Artistic Director τους Βούλα Οικονομάκη με την Ομάδα της,1η Νικήτρια του Διαγωνισμού της LOREAL Colour Trophy για το καλύτερο Total Look Νύφης, σας εγγυώνται ένα χτένισμα μοναδικό που θ’αναδείξει τον ομορφότερο εαυτό σας την ημέρα του Γάμου σας. Στα πλαίσια του διαγωνισμού χτενίσματος χρώματος η ομάδα των κομμωτηριών ikonomakis με δημιουργό και εμπνευστή την Artiistic Director Βούλα Οικονομάκη , κέρδισαν το 1ο πανελλήνιο  βραβείο σε Νυφικά χτενίσματα σε ένα διαγωνισμό 3 φάσεων απο 1600 πανελλήνιες συμμετοχές

ln84314719

2ο Βραβείο στον τεχνολογικό διαγωνισμό Εφαρμογιάδα 2012 απο το Appgaraz και την Εθνική Τράπεζα για τα ikonomakis κομμωτήρια

Ο διαγωνισμός που αναδεικνύει τις καλύτερες εφαρμογές για φορητές συσκευές και προβάλλει τους ιδιώτες developers και τα μικρά επιχειρηματικά σχήματα διοργανώνεται για τρίτη φορά: πρόκειται για την Εφαρμογιάδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιουνίου, στο BIOS. Μεγάλος Χορηγός του διαγωνισμού είναι η WIND και η Εθνική Τράπεζα .Η Εφαρμογιάδα έχει ήδη καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς στην κοινότητα των ανεξάρτητων developers και των start-ups που δραστηριοποιούνται στην αγορά των εφαρμογών. Περισσότερα από 200 άτομα παρακολούθησαν τις δύο πρώτες Εφαρμογιάδες, τον Ιούλιο και τον Οκτώβριο του 2012, ενώ ο διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών εντύπων, ραδιοφωνικών σταθμών και τηλεοπτικών καναλιών (Βήμα FM, Ελεύθερος Τύπος, ΣΚΑΙ κ.α.)Σκοπός του διαγωνισμού είναι να αναδείξει τις καινοτόμες ιδέες στο πεδίο των εφαρμογών και να δώσει την ευκαιρία σε developers και start-ups να προβάλλουν τη δουλειά τους σε επενδυτές, επιχειρήσεις που αναζητούν ανθρώπινο δυναμικό και φυσικά στο κοινό που είναι και ο αμεσότερος κριτής του έργου τους.

 Reasons to believe Coca Cola 2013

ln87723428

Στα πλαίσια της καμπάνιας Reasons to believe 2013 “Υπάρχουν λόγοι για να πιστέυουμε σε ένα καλύτερο άυριο” η Coca Cola προβάλει νέους ανθρώπους για να εμπνέυσει  τους νέους μεσά απο την δημιουργικότητα και την καινοτομία τους . Επιλεχθήκαμε για την  καμπάνια της Coca Cola για να εμπνέουσουμε και να μοιραστούμε την καινοτομια μας μέσα απο την διαφορετική μας οπτική. Δείτε το αφιέρωμα στο link που ακολουθεί. http://www.reasonstobelieve.gr/story/HM2I/gia-osoys-thewroyn-pws-oi-symboyles-aisthhtikes-einai-polyte 

Για όσους θεωρούν πως οι συμβουλές αισθητικές είναι πολυτέλεια μέσα στην κρίση, υπάρχει μία ελληνική εφαρμογή που το ανατρέπει! Το μοναδικό application ανάλυσης προσωπολογίας! Μια ελληνική εφαρμογή για ipad έχει καταφέρει να ταξιδέψει σε 123 χώρες, να διατίθεται σε 5 γλώσσες και να συγκαταλέγεται στο Τop 100 σε 112 χώρες. Πρόκειται για το Face Metrics Pro, μια εφαρμογή ανάλυσης προσωπολογίας. Συγκεκριμένα, καταδεικνύει τι ταιριάζει εξατομικευμένα σε στιλ κουρέματος, χτενίσματος, βάση make up και σκελετούς γυαλιών, σε μορφή συμβουλών.

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή: «Ο χρήστης φωτογραφίζει το πρόσωπό του σύμφωνα με τις υποδείξεις και μπαίνει σε μια διαδικασία να τοποθετήσει συγκεκριμένα σημεία και γραμμές, με σκοπό να δημιουργήσει την περίμετρο του προσώπου του αλλά και των χαρακτηριστικών του. Κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων, ο χρήστης λαμβάνει γενικές αλλά και εξατομικευμένες συμβουλές, με σκοπό να διορθώσει οτιδήποτε επιβαρύνει την εικόνα του, αλλά και συμβουλές προκειμένου να αναδείξει τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά μέσα από κουρέματα, χτενίσματα, σκελετούς γυαλιών και βάσεις μακιγιάζ».

Ο Θεόδωρος Οικονομάκης, εμπνευστής του Face Metrics Pro, αναφέρει για το πώς κατέληξε στη συγκεκριμένη πρόταση: «Παρατηρούσα το γεγονός πως η τεχνολογία αναπτυσσόταν με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αλλά ο τομέας της αισθητικής παρέμενε στάσιμος, καθώς και την ανάγκη που είχε κάθε γυναίκα και άντρας να ξεχωρίζει. Άρχισα, λοιπόν, να αναζητώ εφαρμογές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σαν εργαλεία στο χώρο του κομμωτηρίου. Όμως ό,τι έβρισκα ήταν διασκεδαστικού χαρακτήρα. Έτσι, αποφάσισα να δημιουργήσω μια εφαρμογή που θα μπορεί να μεταφέρει τις συμβουλές κάθε ειδικού στα χέρια του τελικού καταναλωτή». Μάλιστα, υπάρχουν επαγγελματίες, αλλά και σπουδαστές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή σε επαγγελματικούς χώρους ομορφιάς, υποδεικνύοντας στους πελάτες τους μια διαφορετική οπτική σε σχέση με την τεχνολογία και την ομορφιά. Το μήνυμα: «Παρά την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα, θέλαμε να δώσουμε ένα μήνυμα ελπίδας επενδύοντας στην καινοτομία και την τεχνολογία».

www.ikonomakis.gr – Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο.