Like

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο #2

Η διατροφικές συνήθειες αποτελούν, δίχως αμφιβολία, ένα από τα βασικά new year’s resolutions για τους περισσότερους από εμάς. Θα κόψω την ζάχαρη, θα κόψω το αλκοόλ, θα σταματήσω να παραγγέλνω απ’ έξω, θα τρώω περισσότερα φρούτα και λαχανικά… Η λίστα είναι ατελείωτη. Παρότι είναι ανούσιο να αποκλείσουμε φαγητά ή ολόκληρες ομάδες φαγητών από την διατροφή μας στο όνομα την υγιεινής διατροφής, αν ένας από τους στόχους σας για το νέο έτος είναι να τρώτε λίγο πιο υγιεινά, οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να περιορίσετε την κατανάλωση των παρακάτω προϊόντων. Ας δούμε, λοιπόν, τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο! ♥

Αν το χάσατε, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στο πρώτο μέρος του άρθρου μας για να ανακαλύψετε ακόμη περισσότερα φαγητά που δεν ωφελούν την υγεία μας. Ας συνεχίσουμε!

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Acai Bowls

Με μεγάλη μου λύπη γράφω το κείμενο αυτό. Ανήκω στους ανθρώπους που λατρεύουν τα φρούτα, τους χυμούς και όλες τους τις παραλλαγές. Ειδικά όταν έρχονται με τέτοια δελεαστική εμφάνιση όπως τα acai bowls.

Τα acai berries, για να μην τα κατηγορούμε άδικα, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που μπορούν να μας προστατέψουν από ορισμένους τύπους φθοράς των κυττάρων.

Ωστόσο, τα bowls αυτά, συχνά είναι φτιαγμένα με γλυκαντικά όπως agave και μέλι και ολοκληρώνονται από πάνω με φρούτα πλούσια σε σάκχαρα και granola (δημητριακά με ζάχαρη). Με άλλα λόγια, αυτά τα μπολ έχουν τόση ζάχαρη που δεν αντισταθμίζεται από τα οφέλη των φρούτων και του acai. Είναι απλώς νόστιμα, όχι ιδιαίτερα υγιεινά, και δεν θα σας κρατήσουν χορτάτες για αρκετή ώρα.

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Παγωτά διαίτης

Τα παγωμένα γλυκίσματα, που υπόσχονται πως έχουν περισσότερη πρωτεϊνη και λιγότερη ζάχαρη από τα παραδοσιακά παγωτά, πρέπει να φύγουν από την διατροφή μας. Οι διατροφολόγοι αναφέρουν πως, παρότι πράγματι έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη από τα κανονικά γλυκά, συνήθως είναι γεμάτα με τεχνητά γλυκαντικά όπως ερυθριτόλη και μπορεί να οδηγήσουν σε φούσκωμα καθώς είναι ιδιαίτερα δύσπεπτα.

Η καλύτερη λύση είναι να τρώτε το κλασικό κανονικό παγωτό, σε μικρότερες μερίδες και λιγότερο συχνά. Γενικότερα στην διατροφή μας το κλειδί είναι το μέτρο!

Ποια είναι η δική σας άποψη για το τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο; Ποια από τα παραπάνω αποτελούν ένοχες απολαύσεις στην ζωή σας; Ποια θα προσπαθήσετε να μετριάσετε; ♥