Like

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο #3

Η διατροφικές συνήθειες αποτελούν, δίχως αμφιβολία, ένα από τα βασικά new year’s resolutions για τους περισσότερους από εμάς. Θα κόψω την ζάχαρη, θα κόψω το αλκοόλ, θα σταματήσω να παραγγέλνω απ’ έξω, θα τρώω περισσότερα φρούτα και λαχανικά… Η λίστα είναι ατελείωτη. Παρότι είναι ανούσιο να αποκλείσουμε φαγητά ή ολόκληρες ομάδες φαγητών από την διατροφή μας στο όνομα την υγιεινής διατροφής, αν ένας από τους στόχους σας για το νέο έτος είναι να τρώτε λίγο πιο υγιεινά, οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να περιορίσετε την κατανάλωση των παρακάτω προϊόντων. Ας δούμε, λοιπόν, τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο! ♥

Αν το χάσατε, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στο δεύτερο μέρος του άρθρου μας για να ανακαλύψετε ακόμη περισσότερα φαγητά που δεν ωφελούν την υγεία μας. Ας συνεχίσουμε!

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Φαγητά με πρόσθετη πρωτεϊνη

Σε αντίθεση με την κοινή αντίληψη, αν προσθέτουμε πρωτεϊνη σε απλά φαγητά, όπως στο μίγμα για βάφλες, κρέπες, κέικ, μπισκότα κλπ. ή στους διάφορους χυμούς που φτιάχνουμε, στην πραγματικότητα δεν τα κάνουμε πιο υγιεινά από πρίν.  Μάλιστα, το πιο πιθανό είναι πως παίρνετε έτσι κι αλλιώς την πρωτεϊνη που χρειάζεστε και αυτή η πρόσθετη δεν σας είναι απαραίτητη.

Επιπλέον, τα διάφορα protein shakes, επίσης δεν κάνουν τόσο καλό διότι μας δίνουν υπερβολικές ποσότητες πρωτεϊνης και μειωμένη ποσότητα φυτικών ινών που υπάρχουν στα φρούτα και στα λαχανικά. Και το χειρότερο, ενώ μπορεί να περιέχουν ίδια ποσότητα πρωτεϊνης με ένα πλήρες γεύμα, δεν μας χορταίνουν εξίσου.

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Εποχιακά ροφήματα με καφέ

Από τότε που τα Starbucks ήρθαν στην Ελλάδα, μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει παρασυρθεί στην δίνη των γλυκών ροφημάτων (frappuccino κλπ). Η κατάσταση, δε, χειροτερεύει στην περίοδο των εορτών με τα limited edition drinks που συναρπάζουν τους καταναλωτές.

Ακόμα και εγώ που δεν πίνω καθόλου καφέ (shocking I know), έχω πέσει θύμα τους καθώς, πολύ απλά, είναι περισσότερο επιδόρπιο παρά καφές. Επιπλέον, είναι πανέμορφα και ιδανικά για φωτογραφίες στο Instagram.

Ωστόσο, δυστυχώς περιέχουν υπερβολική ποσότητα ζάχαρης και γλυκά σιρόπια τα οποία, μάλιστα, ξεπερνούν κατά πολύ την προτεινόμενη ημερήσια κατανάλωση σε ζάχαρη.

Θα αφήσω απλώς αυτό το post εδώ…

https://www.instagram.com/p/Bdsw_YVgyi7/?taken-by=caloriestutorial

Ποια είναι η δική σας άποψη για το τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο; Ποια από τα παραπάνω αποτελούν ένοχες απολαύσεις στην ζωή σας; Ποια θα προσπαθήσετε να μετριάσετε; ♥