Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Η διατροφικές συνήθειες αποτελούν, δίχως αμφιβολία, ένα από τα βασικά new year’s resolutions για τους περισσότερους από εμάς. Θα κόψω την ζάχαρη, θα κόψω το αλκοόλ, θα σταματήσω να παραγγέλνω απ’ έξω, θα τρώω περισσότερα φρούτα και λαχανικά… Η λίστα είναι ατελείωτη. Παρότι είναι ανούσιο να αποκλείσουμε φαγητά ή ολόκληρες ομάδες φαγητών από την διατροφή μας στο όνομα την υγιεινής διατροφής, αν ένας από τους στόχους σας για το νέο έτος είναι να τρώτε λίγο πιο υγιεινά, οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να περιορίσετε την κατανάλωση των παρακάτω προϊόντων. Ας δούμε, λοιπόν, τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο! ♥

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Diet Soda

Και γενικότερα soft drinks με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη που προσφέρονται και σε “light” ή “diet” εκδοχές. Αντί για ζάχαρη περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά τα οποία σίγουρα δεν κάνουν καλό στον οργανισμό μας. Μάλιστα, μελέτες δείχνουν πως μπορεί να συνδεθούν με μειωμένη ευαισθησία στα γλυκά και να οδηγήσουν σε περισσότερη ζήτηση, “λιγούρα”, από τον οργανισμό μας για αυτά. Με άλλα λόγια, τα diet αναψυκτικά, όχι μόνο δεν προσφέρουν τίποτα και δεν αποτελούν πιο υγιεινές επιλογές αλλά και δεν βοηθούν τους καταναλωτές τους να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές στην καθημερινή τους διατροφή.

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Τεχνητά χρωματισμένα φαγητά

Ο κόσμος τα αγαπάει για την εμφάνισή τους. Είναι πολύχρωμα, απίστευτα χαριτωμένα και ιδανικά για τέλειες φωτογραφίες στο Instagram (#foodporn). Ωστόσο, τα τεχνητά χρώματα όπως και τα τεχνητά γλυκαντικά που εξετάσαμε παραπάνω, δεν αποτελούν έξυπνες και υγιεινές επιλογές για την διατροφή μας. Μάλιστα, πολλά από αυτά περιέχουν χρώματα, όπως το FD&C Yellow No. 5, που τείνει να προκαλέσει φαγούρα και εξανθήματα σε κάποιους καταναλωτές. Το χρώμα στο φαγητό μας είναι πολύ καλό, όταν προέρχεται από φυσικές πηγές. Προσθέστε χρώμα στο πιάτο σας με ποικιλία υπέροχων εποχιακών φρούτων και λαχανικών.

Τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο

Τσιπς Λαχανικών

Δυστυχώς, τα περισσότερα σακουλάκια με τσιπς λαχανικών περιέχουν ΚΑΙ πατατάκια και άλλα αμυλούχα λαχανικά – ρίζες που είναι τηγανισμένα. Με άλλα λόγια, δεν είναι καλύτερα από τα κλασικά σακουλάκια με πατατάκια. Επιπλέον, τα kale chips (από λαχανίδα), είναι περισσότερο trendy παρά υγιεινά. Κάποιες κατηγορίες, μάλιστα, στα αγοραστά σακουλάκια περιέχουν μεγάλη ποσότητα νατρίου και κορεσμένου λίπους.

Ποια είναι η δική σας άποψη για το τι συμβουλεύουν οι διατροφολόγοι να τρώμε λιγότερο; Ποια από τα παραπάνω αποτελούν ένοχες απολαύσεις στην ζωή σας; Ποια θα προσπαθήσετε να μετριάσετε; ♥

 

By | 2018-01-18T20:56:05+00:00 January 18th, 2018|BLOG, HEALTH, TIPS|0 Comments
ΕΛΕΝΑ ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ
Είμαι 20 ετών, έχω όμως μυηθεί στον χώρο της μόδας..."από κούνια"! Πάντα ακολουθούσα πιστά τη μαμά μου στις επιδείξεις και μόλις έγινα 16 αποφάσισα πως θέλω να αφήσω το δικό μου στίγμα, ξεκινώντας το προσωπικό μου blog heavenisaplaceonline.blogspot.com. Από τότε, πηγαίνω σε fashion shows και events, αρθρογραφώ σε διάφορα sites και προσπαθώ να γνωρίζω διαρκώς νέους ανθρώπους, να ενημερώνομαι και να εξελίσσομαι, ασχολούμενη με μανία με αυτό που αποδείχθηκε το μεγάλο μου πάθος. Πλέον, σπουδάζω δημοσιογραφία και δημόσιες σχέσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και σε όσους με ρωτούν απαντώ -με μετριοπάθεια βεβαίως βεβαίως- πως στοχεύω στα αστέρια! Προς το παρόν στόχος μου είναι να μοιραστώ την αγάπη μου και τις γνώσεις μου για τον χώρο μαζί σας!